girliiish.blogg.se

Jaoow

Kategori: Kompisar :)

Har precis kommit hem från tennisen och käkar riskakor♥
Elevens val var väldigt kul idag.
Först gjorde vi lite lekar i gympasalen och sen åkte vi och spelade pingis på nån klubb♥
Jag, Sarah och Emma var tillsammans hela tiden och vi ska göra nåt på fredag.
Kommer att bli awesome♥
Ska dusha och bara slappa ikväll.
Imorgon i skolan ska vi byta platser i bamba och i klassrummet och börja med "typ-dagar" ;(

Typ dagar är att om man säger typ så får man en prick.
(Vi kommer att ha det tors-fre)
Och den som har sagt det mest får ett straff :[
Stackars mig, jag säger typ hela tiden...
Men aja
Nu kommer lite bilder från i går kväll :)
Åhh, mitt hår efter att jag tar ut mina tofsar...
Love you, guys
Tummen upp igen :3
I som i IPhone, hahaha C:
Seees♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: