girliiish.blogg.se

Bästa dagen med kompisar <3

Kategori: Kompisar :)

Har varit med Daniella och hennes kompis Wilma.
Vi hade azz kul :)
Först kom vi hem och skulle göra mellanmål.
Det blev youghurt med flingor i ett glas xD
Sen tog vi roliga foton med hennes IPad.
Vi skulle kolla på tv men det var bara massa tråkiga gubbar som spelade musik.
Så vi avstog c:
Sedan tänkte vi planera för hennes halloween party (på halloween.)
Jag ska va häxa sen när vi ska spöka B)
Men det gick sådär, hehe.
Vi az gravade åt Wilma för hon sa massa kul grejer.
Sen gick vi ut till Daniellas kaniner, jag hade inte träffat de på länge för att vi är oftast hemma hos mig ;)
De heter Lucas och Mysan och är jätte söta.
Lucas är svart och Mysan är vit.
Sedan gick vi upp på Daniellas rum och kollade på massa knäppa videos på Youtube t.ex som
halloween tips (vi behövde insperation), random videos och Temple run rekord :D
Haha, ja det låter helt knäppt C:
Sedan så börjar Daniellas klarrinet klockan halv 4 och klockan var då 15:27 så Daniella blev skit stressad och jag och Wilma fick gå hem.
Jag bor på samma gata som Daniella så det tog väldigt snabbt att ta sig hem.
Nu ska jag bara relaxa 8DDD
Kommer nog ett inlägg senare ikväll ;)
Sees

Kommentarer


Kommentera inlägget här: